Hur felanmäler jag min laddbox?
- Laddtjänster
Rubrik 2
Rubrik 3
Vänligen skicka ett mejl till: kundservice.se@mer.eco med följande uppgifter:
- Serienummer (sitter på en vit klisterlapp uppe på laddboxen och förkortas SN)
- Installationsadress
- Kontaktuppgifter
- Är installationen utförd via vår samarbetspartner Mer Sweden eller med egen intagen elektriker?
- Beskriv gärna problemet så tydligt det är möjligt. Information som vi behöver för att hjälpa dig i ärendet:
- Bild på felkod som laddboxen visar.
- När slutade din laddbox att fungera och vad hände vid det tillfället?
- Fungerar laddboxen efter att du slår av/på strömmen på den separata personskyddsbrytaren/jordfelsbrytaren?
Tänk på att om du har anlitat en egen elektriker och laddboxens fel beror på en felinstallation, täcker inte garantin på laddboxen utan det är garantin på installationen.